Khamis, 6 November 2008

:: sedikit kekuatan diterima (2)::

Alhamdulillah..akhirnya sumernyer berakhir.. itu pun setelah hampir sebaldi air mata aku derma kan... tak der permohonan maaf dari aku walaupun aku tahu aku yang bersalah.. (keji kan bunyik nyer)... camne la aku nak mintak maap.. dia dok pot pet tanpa henti..last2 lupa terus..wupss.. tunda sok je la.. leh dak???

FAKRI..FUNGKUR.. apa la yg dia dah buat dgn aku nih... sampai aku tak boleh idup sehari tanpa dia..Ya Allah!!.. tadi lepas kena basuh dgn dia..citer apa kesalahan aku..cite apa yang dia tak suka.. akhirnya kami kembali seperti biasa..alhamdulillah sangat2.. tak tahu la camne kalau dia kasi jawapan yg sebalik nya.. meraung aku weh...aper2 pun..terima kasih banyak2 sbb dia sudi gak teriima aku balik...aku rasa mcm satu batu besar yang baru di alih dari atas kepala n dada aku..uhh..lega sangat2..tersangat2..


gambar atas ni..bunga2 kering yg aku leraikan..sumer ni fakri yang bagi..uhh..penuh emosi aku membuat mende nih.. ish.. tamo ingat la..aper2 pun..aku kena carik 1 lagi balang..tak muat lak..kuikuikui..

perut aku dah masuk angin ni..aku nak gi makan..seharian tak makan sbb buah ati aku sorg nih.. skrg sumer dah ok..tetiba trasa lapar teramat sangat...gi mamam dulu ar..