Ahad, 16 November 2008

:: mood melayan blog ::

hahaha.. jgn salah kan aku kalau aku tersalah cakap.. ni sumer si incik fakri tu nye pasal... pagi tadi..ikan aku ni asyik dok kembang2 ekor dia..bila aku cakap kat incik fakri..dia kata ikan aku tgh shetim..muahahahahhaa... rosak2..

mlm smlm tak dapat ckp dgn incik fakri..semalaman aku dok mengadap pc.. banyak lak tutorial yang aku baca..baca je la..nak mempraktikkan nya tak menjadi sokmo....tak pe la..belajar sikit2..nanti2 membukit la dia..

jalan punya jalan..skali aku terjumpa satu blog ni.. budak UTem kalau tak silap aku..huhuh...dia ada smiley pack upin n ipin.. ngeh ngeh ngeh..so..tanpa membuang masa n tenaga..aku pun dok copek semampu yang boleh..shhhyy.. jgn kasi tahu kat dia tau..muahahhaha..comey giler..suka aku tgk upin n ipin nih...


dah dah...aku berasa mengantuk yang teramat sangat nih..tak dapat di bendung dah..pala pun dah banyak kali mematuk meja nih..so..mintak diri menidurkan diri di siang ari jap!!....adios amigos..uhuk uhuk ..uhuk...