Sabtu, 22 November 2008

:: moody..again!! ::

:minimo_22::minimo_23:

Hari ni mcm tak besh je idup aku..di tambah plak pala yg berdenyut nyut..ntah laa..nak cite pun payah..tak cite pun payah..aper2 pun..biar la simpan dlm ati..yg pasti..ati aku dah terluka..koyak rabak..habis dah..hmm..sape nak pujuk..aku jugak..hahahaha..syima ..syima..nasib la badan..cuma sedikit kagum dgn diri sendiri.. mungkin ati aku dah kerap sangat sakit..so..mlm ni mcm tak rasa ape plak..mungkin sbb aku terasa teramat sangat koot..atau mungkin...hmmm...lupa kan je la...SHIT...hahahah..S for Syima H for Haram I for (ntah la..korg isi la sendiri) T for thank you very much..hahahaha.. tak de kena mengena pun..

k la..aku terima dgn ati yg tenang..aku betoi tak rasa ape2 skrg ni..cuma rasa marah n mcm blur2 je..hmm..susah nya rasa nak luah kat sini..sbb dah ramai lak yg tahu blog ni.. (ada unsur2 mau bukak lain kah??) heheh.. tak pe la..layan movie..harap2 leh tido..n tepon ni tak berbunyik2...

hatiku telah dilukai..ece ce ce...hahahah...F*ck ...Fu*k..hate this feelingSssss!!!...