Isnin, 17 November 2008

::ber'holiday' ke PD::

aiseyman!! baru berniat nak tido awal ari nih..tapi tak menjadi gak..tak pe la..lepas post entri ni, aku terus bobom baring laa...dah jadi separa sedar dah nih..:bofu_20:

Tadi petang aku n da geng gi ke Teluk Kemang, Port Dickson..tak lain dan tak bukan..meng"holiday"kan diri .. agak seronok jugak la..buat mengisi masa2 lapang..malangnya, kami2 terlampau excited sampai tak de seketoi sekeping gambar pun di ambil..

Antara aktiviti kami di sana :

1.Meng'usya' balak-balak ensem manusia2 kat tepi pantai:bofu_04:
2. bermain tangkap2=rebut bola.
3.main lemas kan member
4.menunjuk aksi "hebat" berenang..(mcm2 gaya adooo)
5.mengambil pasir di dasar laut dimana ketinggian air laut separa dagu(aku antara yg berjaya=main tipu sikit je)
6. naik banana boat..dimana..aku antara 2 gadis penakut ayu yg duduk dalam boat dan bukannya atas banana tu..muahah.. (antara sbb nya, aku ta berani nak jatuh dlm laut yg ketinggiannya tidak tercapai oleh kakiku)@siul@gigil@sengihnampakgigi@oh..tapi yang sebetul2 nya..mende tu boleh muat 7 org je...lalalala
7. berborak sambil bersantai .mengusya kapel n mengimagine ape yg dorg buat dlm air tu sbb badan dorg melekat
@lapar@fikir@gigit@pening@rindu@takbole@hah@garu@soal

bis di PD.. aku ingat nak tido awal.. tapi aku teruskan misi membaca n mencari tips n tricks utk blogger..aku ingat nak post tutorial dia la sumday...utk kegunaan aku gak..ngeh ngeh.. aku baru je masukkan script emo kat blog aku ni..banyak sangat..sampai aku kena manage script2 tersebut..yang paling aku suka...aksi org oren nih..senghal giler..ala2 shin chan.. hahaha..


:bofu_48::bofu_48::bofu_48::bofu_21::bofu_11::bofu_10::bofu_03::bofu_05::bofu_32::bofu_46:

k la.. aku pun dah ngantuk tahap dewa dah ni..mintak diri dulu la ye..