Jumaat, 14 November 2008

:: moody. ::

Pagi smlm dok borak dgn syah sampai nak dekat kul 5...time tu aku rasa aku menyenghal tahap maxima..rupa2nya..petanda utk aku..pagi tadi aku moody giler..di tambah dgn sakit ati dgn game kat fungkur n sorg hamba Allah ni yg cakap besau giler babeng...

malas nak citer pjg pasal nih..buat panas ati je..assal la incik fungkur gi buang game tu.. kalau tak..leh gak aku tgk budak tu meraung sbb markah tak melekat..hahaha...nak main sampai sjuta konon..padahal..aku lebih dulu sampai..kecoh!!!..

sedar tak sedar..rupa2nya satu hari ni aku tak makan..aiyork..cuma alas perut dgn 3 keping roti + susu kul 3 4 ptg tadi..patut la perut lapar giler skrg ni..hmm..nak makan, dah pagi la plak..hmm..incik fungkur ni lak..tido awal sesangat..bukannye dia tak tahu yang aku ni susah nak tido kalau sehari tak dengar sore dia..aiseh!!..

tak pe la..nak paksa mata ni tido..sok sok je la makan..sok sok je la rindu kat incik fungkur...