Khamis, 13 November 2008

Alleycats ft JayJay - hanya kita yang tahu

Lagu ni buat aku rindukan arwah abang aku sangat2.. mungkin bait lirik ni mengenai batang idung aku..yg pastinya..yg hidup pasti akan mati..yg mati kita dah tahu cara mati nya.. kita yang masih hidup ni..tak tahu lagi mcm mana..harap2 kita di jemput dlm keadaan sempurna dan dalam kalimah syahadah..amiiin..

Hanya Kita Yg Tahu.mp3 - Alleycats feat Jay Jay

kita layan dulu...



Alleycats feat Jay Jay
::Hanya kita yang tahu::

Gemersik suara desir dedaunan membisik kan ke jiwa
melagukan cerita bersama airmata
berakhirnya sebuah perjalanan
Aku pun tertanya kiranya ada noktah berakhir darimu
Lalu aku termenggu
teringat bait yang dulu tiap yang mula pastikan berakhir

kini yang ada hanyalah sebuah nama
terukir untuk mengenangkan siapa
setahun sudah berlalu pemergianmu
hingga hanya suara batinnya

ku cari cinta selain darinya
namun tiada yang serupa
ku harus terima kau tiada pengganti
tuhan lebih menyayangi
makinku cuba pendamkan kisah lama
makin terasa kau disisi
pahit dan manis kisah kau dan aku
hanya kita saja yang tahu ooo.......

kini yang ada hanyalah sebuah nama
terukir untuk mengenangkan siapa
setahun sudah berlalu pemergianmu
aku rindu suara batinmu

ku cari cinta selain darinya
namun tiada yang serupa
ku harus terima kau tiada pengganti
tuhan lebih menyayangi
makinku cuba pendamkan kisah dulu
makin terasa kau disisi
suka dan duka kisah kau dan aku
hanya kita saja yang tahu
yang tahu.