Ahad, 9 November 2008

:: ahad yang memenat kan ::

ari ni pepagi lagi aku dah kuar..gi pasar tani shah alam.. gara2 nak mencari mr ebit(rabbit).. aku tamo rabit yg baka biasa2 tu..ni ada satu rabbit yg jenis bulu tebal tu..nampak bulat je..comey sioot..(mata dia cam pakai celak + kat hujung telinga je ada warna itam)..dah usya dah..ada sekor berkenan di hati..usya nye usya..aku suruh la kwn aku tanya harga..canne nak jaga..yg dia dok membatu depan tu...last2..ada sorg pakcik tu terus beli...adduhh..punya la marah aku kat kawan aku..pok pok pok bahu dia aku tibai..padan muka..last2.. aku beli je la ikan..frust nye pasal...sob sob...:: ikan laga biru+merah..aku dah tukar masuk dlm balang bulat dah.. aper nama yang aku nak kasi erk?? kalau letak BAI leh dak?? sbb ekor dia serabai.. muahaha ::yang ni plak anak patung yang ada dgn bunga yang di beri oleh mr musyuk aku tuh.. nama still tak de lagi nih...kalau letak greeny n pinky pun ok gak koot.. hahaha.. mr fungkur..pink erk..bukan purple..!!

balik shah alam pg tadi.. ingatkan nak ke Mid Valley..ada pameran pendidikan,kerjaya n keusahawanan...nak gak gi mengusya kot2 ada IPT yang boleh aku sambung master..penat dah dgr mama aku bising tanya pasal mende ni...kalau tak de..alamat nye aku gi sambung master kat negara org la jwb nye..aiseh..lek lek lu..awal lagi..aku pun ntah bila nak bis degree nih..tapi tak jadi lak ke KL.. sumer nye gara2 Madagascar 2.. ekcheli ari ni pratonton je..tapi alang2 dah ada...rembat terus laa.. tuh pun dapat seat 2 dari depan..besh la gak..rugi tak tgk..

balik tgk Madagascar..kami ke Alamanda lak.. dok melayan James Bond : Quantum of Solace .. bosan gak cite nye.. tak banyak gadget yang dia guna..kalau dulu spek,pen(kalau tak silap).. ni m'harapkan tepon then aksi2 sikit...humm...bleh laa..

apa2 pun..ari ni mmg penat...ni mlm pertama aku dgn BAI.. aku nak beramah mesra dgn dia lak...pastu mau tido awal..ngantuks..