Isnin, 3 November 2008

:: menternak lemak ::

nampak nye misi menternak lemak aku akhirnya membuahkan hasil..perghh.. ari tu aku rasa berat aku jatuh merudum..47kg..pastu naik sekilo...skrg ni check punya check skali naik 3 - 4 kilo..peerrghh..menjadikan berat aku kini 51kg... dah mcm kembali zaman pipi tembam plak dah...aiyork..mcm mana nih... pasal tu aku malas nak timbang.. akhir2 ni aku rasa mcm banyak makan lak.. atlast.. ni la result dia.. hahaha...bravo!! pas ni makan banyak2 lagi...!!! hoye hoye..

dah la..malas nak pikir pasal berat badan(walaupun otak keep thinking :(...... ) kusut rasanya!!.. tadi gi usya kat fungkur.org.. dah ada bahagian "Arked minggu ini" plak dah... dapat plak pingat fungkur all star.. hahahah.. nak gi cuba nasib jap..rasa cam tak leh je..tak ngheti aku main game nih..

:: setelah beberapa jam ::

hahaha...aku surrender aarr.. hampeh tul mainan nih..si fungkur ni pun pilih laa mainan bebudak sikit...kompem juara!!..hahaha...kira ok la..daripada tak de nama kat situ..terus2 dapat top 10... k la tu..kan kan..aduuhh..lengun jari mengetuk2 kibod nih..harap2 tak de kena tukar pas ni.. hahaha.. teeeettt... tido aarr.. mainan tu tipu!!!! tamo main dah!!!(saja nak sedapkan ati) wakakak..hampeehhh!!!