Rabu, 5 November 2008

:: emosi ::

you and me ====> here comes the pain(kalau tak silap)...

and it's you and me and all of the people
and I don't know why
I can't keep my eyes off of you

there's something about you now
I can't quite figure out
everything she does is beautiful
everything she does is righ


yang atas ni 2 tajuk lagu.. aper kena mengena dgn emosi lak??? hmm.. cuma aku je la yang tahu.. sedih.. sakit..hiba..pilu..hahaha.. mcm mcm la..sampai satu ketika.. aku termenangis depan budak yang selalu aku marah..maki.. hmmm... "mana syima yang suka marah2?? maki2? gelak2 tu" ... hmmm... aku nak cakap sampai tak terkeluar suara aku.. mungkin keadaan tak kan jadi mcm tu kalau dia tak ambil berat pasal aku... hmmm..mana2 org yg tanya or ambil berat pasal aku time aku tgh luka sedih..otomatik..mende tu akan jadi kritikal..sampai satu ketika..sedu sedan je yg kedengaran...nak kata aper???

kali ni agak teruk plak jadi nya.. mungkin sbb kata2 aku yg kurang ajar tu kot.. sampai dia sendiri protes... hmm.. telepon beratus2 berpuluh2 kali..tebalkan muka tanya no fhone umah dia pada kawan2 dia..malangnya tak seorg pun yg tahu..mungkin dia pun dah tak tahan dgn perangai aku...

uhhhh...sakit nyaa... hahaha..tiba2 rasa bagai di ramas2 dada ni..air mata tiba2 kuar lagi.. utk ape sumer ni?? ni la nilai kasih sayang sbnr nya...aku pasrah je la lepas ni..redha je dgn apa je yg jadi.. n aku dah pun sedia walaupun sakit utk aku telan...hmm..

Ya Allah..sekiranya ada jodoh kami utk bersama..maka kau dekati kan la kami dan cambahkan la benih kasih sayang antara kami..dan sekiranya tiada jodoh antara kami, Kau bawa la dia pergi jauh dari diri ku dan ketemukan la dia dgn perempuan yang lebih baik dan kukuh pegangan agama nya..sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui dan Maha Berkuasa menjadikan sesuatu.. amiinn

* penat bermain dgn perasaan.. lepas ni berserah pada takdir la.. apa nak jadi pun jadi la.. hati aku dah beku dah.. aku harap esok akan ada kekuatan seperti ni..