Ahad, 2 November 2008

:: mari mengemas!! ::

smlm dah tunjuk meja aku yg messy giler tu kan?? ari ni aku kemas2 bilik aku..kasi tukar posisi sikit..asyik posisi yg sama je, bosan gak..yg ni sudut study bilik aku..nampak mcm serabut.. tp tak leh nak wat ape dah..kuikui..


kemas punya kemas..skali terjumpa la surat saman..1st summons dari polis daerah sepang..kat kg tak dapat, kat sini lak dapat..aiyark.. muahah.. ni kes nak gi usya bf aku baru balik dari german la nih..hahaha...takpe2.. bila lagi aku nak merasa kena saman nih..kan..06/03/08..kesalahan abai isyarat lalu lintas.. kena kat KLIA..budus tul la polis tu.. dah la tempat parking jauh..pastu pepagi buta dah nak menyaman org..aduyai..baru kul 7 koot..org lain tak de lak dia nak saman.. yg aku felik nya..dia dah saman..pastu dia melepak atas motor blakang keta.. aper kes???
lepas je kena saman..aku terus ke IPD Sepang..malas tangguh2..buat rayuan..org tu pun tak datang lagi..pakcik2 polis tu siap kata aku ni baguih lagi..pepagi dah bayo saman.. dorg pun pelik..polis mana laaa yg rajin sangat menyaman pepagi buta tuh..hahaha..sampai2 kat sana.. aku terbaca seperti gambar di bawah..cuba cari 'tang' mana kesalahan dia..hahaha.. ni yg rasa nak saman IPD Sepang nih..menyalah gunakan bahasa melayu..haha..leh dak??
gambar kat bawah ni plak tak de kena mengena pun..just up kan kat sini..coz 1st time koot aku tgk kucing gemuk berlunjur mcm ni..ish ish ish..aper kes?? ni kes nak mengawan la nih..aiihh..insap la wahai kucing...kot ye pun..jgn le depan aku..assal aku nak amik gambo muka dia je..baru nak tekan..cepat2 dia kalih muka dia..aiseh..2 3 kali gak laa.. last2...maleh aku nak amik dah.. muka dia tembam giler... eeiii...geram...debik dusyum dusyum kang!!!..

sekian saja utk hari ni..jumpa lagi di hari esok...kalau still idup la..insyaAllah..