Selasa, 18 November 2008

:: tagged by zati and oyen ::

ari ni mcm tak besh je pejalanan hari aku..mana tak nye..tido kul 11 lebih..bangun lak kul 6 ptg.. bis byk masa kat katil..mlm dah tak leh nak tido..maka, jadi la seperti mata panda!!..:pandaGeli_06:..

mlm tadi aku usya email aku..mmg mcm haram..skali kena tag dgn 3 org..2 daripadanya soklan yang sama..pasal tu aku maleh nak mengetag org..skali aku yg kena..tape la..pas ni kita tgk..saper yg kenaaaa!!!

:puteh_15::mBom::pandaGeli_10:


5 perkara mengenai diri kamu
-nama syima
-single but not available balaks encem di galakkan berKAWAN dgn aku
-blaja kat MMU
-degree level
-anak bongsu

5 Perkara mengenai si dia
-sweet
-manja
-pendengar yg terhebat
-ganas dlm versi romantik
-tiada tandingan

5 perkara/keadaan yang memaksa kamu menipu
-bila nyawa kat hujung tanduk
-bila nak jaga suatu hubungan
-bila trasa tercabar
-dah tak de dah
-sesungguhnya menipu itu tiada yg sunat(ayat oyen x leh blah)..hahaha

5 perkara yg kamu nak buat bila menjadi billionaire
1) gi Mekah!!!... bawak famili sumer
2) kaweeenn!!! "musyuk!! baby nak kawin next week..ni duit hantaran..ni duit kenduri rumah musyuk..ni bla bla bla..mas kawin pakai duit sendiri..haa??aper??duit mas kawin pun tak de?? tak pe la..hamek ni..ni duit mas kawin..nanti bagi balik kat syima tau!!..hahahha..alamak! terbuat dialog lak
3) buat Universiti, hospital, kawasan beriadah, beli pulau2..
4) beli yacht..kapal tebang..jet pejuang..
5) derma kat sesaper yg patut

5 tabiat buruk mengenai kamu
- tak puas ati slagi tak dapat apa yg aku nak
- suka tangguh2
- cepat marah pada org yg tak paham bahasa
- aku tak de tabiat buruk laa...hahaha
- tade dah.

5 tempat yang pernah kamu tinggal
- alam ovum + sperm <- perut mama aku
- ipoh
- melaka
- cyberjaya

5 favourite subjek kamu,,kenape??
- math(calculation)
- add math (calculation)
- Sains form 2(cikgu hensem)
-add math (tipu je)
-biologi (suka bahagian pembiakan)hahahah

5 perkara menarik pada kamu??(tringat mr Musyuk me..dia ada senarai2 pelik menarik diri aku..dia la kata..)
- tiut ( aku hagak arr )
- sore yg boleh buat mr musyuk cair (org lain aku tak tahu arr )
- boleh berimaginasi n ketawa sendiri..tapi bukan gile oke!!
-senang bawak berbincang
-menghargai org yang menghargai aku...

5 benda yg berada di sebelah kamu??
- balang Bai
- mucha
-greeny n pinky
-buku2
- enpon

5 perkara kamu tidak boleh hidup tanpe??<
- oksigen

- air
-makanan
-famili xpecially mak pak aku
- mr. Musyuk

5 perkara yang kamu sudah rancang utk masa depan
-kawin
-buat anak
-buat majlis kawen besar2 yg tak braper nak besar..

-ada business sendiri (maklum la..ada darah business..nak gak try..mengalir lancar dak kat aku)
-honeymoon dgn suami kat obersi

5 ciri2 lelaki pilihan kamu
-hormat org tua
-pandai ambil hati

-romantik (wajib nih)
-berusaha utk mengubah diri ke arah pos
itif dari masa ke semasa
-ada sifat ketua kluarga... tp bkn sifat mengarah

5 nama sahabat utk di tag
-org yg memberi tag ni
-org yg bf nya bernama adrian
-org yg mempunya kamera yg berharga beribu2..
-org yg lahirnya pd bln 6
-org yg aku nyatakan di atas>>zati (sumpa tamo tag org dah!!! )

tag yang satu lagi tu aku jawab kemudian2 laa..harap2 takkan dapat di tag lagi oleh mana2 makhluk kat luar sana..sekian..aku nak merilex kan otot2 jap..

@blogmenjerit:pandaGeli_02::puteh_19::mKorek::pandaGeli_01: