Rabu, 19 November 2008

:: Kau sahabat dan teman ::

Hari ni aku dapat email dari kak fiza..email ini jugak di hantar pada semua kawan2 beliau termasuk la semua budak2 rumah aku masa diploma dulu...aduyai..tiba2 terasa syahdu plak..

:girl_1::girl_3::puteh_21::pandaGeli_21:
ini antara isi kandungan email tersebut...


Assalamualaikum adik adik akak..
sebenarnya tak ada apa yg hendak di coretkan. cuma sekadar bertanyakan khabar. Kadang-kadang kita terlupa akan kenangan kita yang lelalu. Mungkin kerana masing-masing telah mempunyai kehidupan dan kerjaya. suka akak ingatkan pada adik-adik akak.. kenangan kita takkan berlalu dan dipersia-siakan begitu saja. akak doakan kejayaan dan kebahagiaan adik adik akak semua. akak tujukan lagu ni khas utk semua adik-adik akak.

ketika mula bertemu
terasa bagai telah lama bersua
kau sambut hulur tanganku
bertegur sapa penuh mesra

masa terus berlalu
dan kita tetap seiringan berjalan
menempuh onak liku
lalui semua suka dan duka bersama

biarlah apa pun rahsia
dan kelemahanmu dan kau tetaplah kawan ku

riangnya saat kita ketawa
asyik senda dan bercerita
walau sesekali pandangan kita berbeza
andainya tetap serupa

adakalanya kita juga saling terluka
namun di akhirnya kita tetap bersama

dan kini di pisah dua benua
saling mengejar cita
tak pernah ku lupakan
detik yang indah bersamamu temanku

ku pasti suatu masa
engkau dan aku akan bertemu semula
kembali menjalin detik nan indah
untuk kenangan bersama

wassalam..


Adoii..terasa kena tempeleng lak ..uhuk huk huk...waaa..terasa aku deh.. dah lama aku menyepikan diri...takpe2..ape2 pun..aku dah pun membalas msg nya balik..tanda aku pun rindukan kawan2 aku..kan kan..syahdu tul rasanya!!..
:puteh_29::mSad::pandaGeli_18: