Isnin, 7 Julai 2008

Malaysia ku....

Malaysia oh Malaysia...apa salah dgn malaysia??

aku tak rasa Malaysia negara yang bermasalah..cuma aku rasa...pemimpin Malaysia tu sendiri yang bermasalah...mcm2 isu timbul sejak dua menjak ni.. mula2 dulu di kejutkan dgn penglibatan DPM dgn wife dia dalam pembunuhan altantuya.. wanita mongolia...sah sah nama Malaysia dah tercalar kat Mongolia tu...lepas tu... kes tu 'dilindungi' pulak dgn kes liwat mantan DPM dato Seri Anwar Ibrahim...senyap terus kes pembunuhan tu...

nak cerita panjang2 pun..rasanye sumer org dah tahu.. cuma bila aku baca surat khabar..contohnye.. harian metro..berita harian...harakah daily..malaysiakini..mcm2 cerita yang telah diputar belitkan..org ni kata mcm ni..org tu kata mcm tu...cuma..bila kita banyak membaca..mungkin kita dapat buat andaian sendiri..siapa yang cuba berselindung di sebalik bilik kaca yang bertransparent..

mohon pada Allah Taala moga ditunjukkan org yang membuat fitnah tu..dan di berkati hidup org yang di fitnah...amiin...tringat pada kes Anwar pada tahun 1998..aku dapat tgk video esklusif...masa hari Anwar di tahan di rumah...depan anak bini dan penyokong...isk isk isk..apa yg aku boleh kata...polis mmg tak berhati perut..masih ingat lagi dlm kepala otak aku ni..

dah la...apa yg aku boleh kata kan..berbahagia la org yang terkena dgn permainan fitnah ni..tak di dunia..di akhirat kelak..

* tak sabar nak tunggu, tilam tebal mana la plak yang dorg nak angkut ke mahkamah..muahahah .. jijik giler... tu saje nak memalukan mangsa tu..ape salah nye bawak sample je...aihh.. rosak2.. bersungguh2 sampai bawak tilam haaa... lain kali bawak cadar, towel,bantal dan sewaktu dgn nye..baru bes...hahahah...hakim pun mcm ngok je..patut la pun...kena ikut arahan rupa nye..teeett...