Ahad, 13 Julai 2008

:: dari sekeping hati :: *emo*

jam skrg dah pukul 3.15am.. dah 2 hari aku tak lena tido.. ni pun baru lepas mandi.. keadaan kepala yang berdenyut2 memaksa aku mandi seawal pagi nih.. sejuk giler...hari ni mencatat rekod... dari pukul 1pm(jumaat) sampai la 10.15pm(sabtu), sebutir makanan pun tak masuk ke dalam perut aku...lebih kurang 33 jam lebih koot..itu pun makan setelah badan mula bergetar...

sejak 2 3 hari ni aku punyai 'penyakit hati' yg agak serius.. apa yg aku rasa 2 3 tahun lepas..mula di rasai balik.. hati yg baru di calar tak sampai 2 3 minggu...baru nak sembuh dari calar yg lalu..dah pun di tikam bertubi2..dan kali ini agak kritikal...semuanya salah aku.. mungkin tika itu aku memerlukan lebih perhatian.. memandangkan tika itu aku punya sedikit masalah yg ingin di kongsi.. tetapi masalah aku diketepikan... dan aku mula memberontak...aku masih tak cukup matang rupa nye!!...

since that day..air mata dah jadi peneman aku.. ditemani sakit kepala yg berturut2..tak de saper pun yg kisah.. bila ati mula sejuk, terpanggil utk memohon maap.. tapi tak de apa yg aku dapat melainkan rasa sakit ati yg bertambah2..dia mmg patut marah aku... tapi tak sangka yg dia masih tak kenal diri aku..hmm.. Ya Allah!!.. dia masih boleh keluar sama kawan2 dia.. masih boleh tido dgn lena.. tapi aku tak sekuat dia.. mungkin dia pun dah tak larat nak melayan karenah aku..

selepas aku menangisi,menyakiti, mendera diri aku.. aku tak nampak sesuatu yg elok.. aku seorg saja yg merasa mende ni..mungkin aku memerlukan sedikit ketegasan..sedikit hati yg keras utk aku ubati hati aku sendiri..keputusan dah pun aku buat tanpa persetujuan dari dia..tapi aku rasa dia takkan kisah dgn keputusan yg aku buat tu..hmmm..

jauh di sudut hati yg remuk ni masih ada rasa sayang,rindu,cinta yang menebal.. tapi aku memerlukan satu pengorbanan utk diri aku.. dah tak sanggup aku nak sakitkan ati aku hanya kerana cinta.. biarla aku cukup2 bersedia nanti,baru aku lalui rasa cinta ni...smua2 janji yg pernah aku buat dgn dia, jadikan aku lemah utk berdepan dgn hari mendatang.. terlampau byk sgt janji2...uhhh...Ya Allah...

lepas ni dah tak de lagi hp aku dihujani msg2 yg boleh buat aku tersenyum.. tak de org nak wish gud morning kat aku..dan yg paling ketara yg akan aku rasa...takkan ada lagi tempat utk aku bercerita dan berkongsi masalah.. mungkin blog ni jadi tempat aku luahkan perasaan lak lepas ni..hahahah...

bila letak status sedih2 kat YM tu..ramai la yg PM.. majoriti hanya cakap... "kesian nye".. hmm.. perlu ke kata2 mcm tu??.. ati yg tgh sensetif mungkin menganggap msg tu seperti memperli diri nih.. tapi ntah la..mungkin mereka2 mengambil berat koot.. ada yg ajak berborak panjang.. bercerita mcm2..dan aku hanya melayan kan aje.. dorg gelak aku gelak..uhh..sakitnye bila hipokrit nih..hakikatnye dorg takkan tahu apa yg aku rasa..air mata aku pun dah kering utk mende2 ni semua...hmmm...

dah la...nak dekat pukul 4 dah.. pg nanti aku nak kuar rul..mungkin dia boleh hepikan aku..who knows.. keluar seharian.. org lain boleh hepi..kenaper mesti aku terus menangis kat rumah ni... keluar rumah dgn mata garfield... ngeh ngeh ngeh.. (tanduk mula keluar)..