Rabu, 2 Julai 2008

resume n cover letter

dua tiga hari ni mcm busy sikit...almaklum la...pc buat problem la..adeh la..nasib baik la aku sayang pc aku ni..entry kali ni nak cite pasal resume ngan cover letter lak..uishh.. agak pening jugak sbnrnyer nak wat mende alah ni erk... mintak contoh kat Mr Musyuk aku..skali dia kasi dia punya..perghhh..tak terkejar lak aku...aku ni ape la sangat..aper2 pun..respect laa kat Mr Musyuk aku tu..ok..ni nak up kan kaber letter dgn resume...utk masa depan aku gak..mana la tahu..kot2 ilang..leh kopi kat sini je..kuikuikui... layaaaannngg...



klik pada gambar utk paparan lebih 'agak' jelas...muahaha..kecik giler rupe nye...maap je la...cuma mata helang mcm haku je la yg leh tgk...kalau nak tgk gak...sila dekatkan muka anda ke monitor..ala2 hampir ceom monitor laaa senang cakap..hahahahahaha...habis juling mata korg aku buat...suke suke...

aper2 pun..ni utk simpanan aku je...haaa haaa...kutuk aku la tuh!!!... tampo mulut tu kang!!! :P...nampak mcm ader mende yg lari2 sikit..tadi try besarkan font dia..so..malas nak edit2 dah.. ok la... tamat sudah riwayat kesan degil...