Khamis, 24 Julai 2008

:: Hari khamis yg menggelabah ::

uhh..dah penat press otak ni..kita lek lek lu.. assal mulut ni asyik nak pot pet je dari tadi??.. dah sampai kes cakap sorang2 lak... adess.. terlebih press otak aku rasa..

tadi pagi tak gi kelas..almaklumat je laa... tido pun nak dekat kul 9 pagi.. kelas lak kul 8.. kalau gi kelas gak..kompem2 tido dlm kelas.. malangnye..hari ni ada test..muahaha..padan muka aku.. lecturer tu la... buat lawak khamis lak... smua student tak prepare..muahaha.. kwn aku msg lepas kelas..dia kata ada test.. terus aku call lecturer..kata ada hal..dia suruh amik next week..muahaha... aku ada masa nak study..kwang3...bijak dak taktik aku??

tadi anak buah aku yg mcm mak nenet tu tepon aku.. dia cakap dia dapat no 1 dalam kelas..muahaha.. itu bermakna..ada sumthing yg dia nak dari aku..aku pun nak sedapkan ati dia..dgn slumber nye cakap.. "ok..nanti ashu balik ashu blanja ok.....(senyap kejap).. blanja 'makan' angin...muahahaha...cair bendasing dlm telinga aku dengar dia jerit..muahaha..suka suka...

1 citer yg tak besh... pekerja abang aku(CIK DIN)... yg kena buatan org(ustaz la cakap)..click sini dah pun kembali ke rahmatullah pukul 1 pagi smlm..aiseeyy..kesian giler dgn anak bini dia.. masa aku balik 2 3 minggu sblm ni.. mama aku cakap.. cik din dah merepek2.. dia marah2 bini dia.. pas tu dia tak nak tinggal dgn bini dia.. terkontang kanting la bini dia kesorgan..rupa2nya dia lebih mengetahui.. sama kes laa dgn arwah abang aku..hmmm

aper2 pun..moga roh dia di rahmati dan di tempatkan di kalangan org yg soleh.sedekah alfatihah sikit..AL-FATIHAH...

tuh je la citer dari aku... nak sambung study sikit lagi..huarrrghh..ngantuk2..oh ye..incik fakri ku tadi gi interview kat bangi..harap2 dia dapat kije tu..leh kawin cepat..muahaha..gediks giler..