Rabu, 16 Julai 2008

Debat Harga Minyak

Datuk Seri Anwar Ibrahim = Datuk Shabery Cheek

Tamat sudah debat pak menteri... 2 Thumbs up tuk datuk seri...mmg apa yg dia kuarkan tu semuanya fakta...siyes respect.. ni la baru menteri kewangan !! wupss.. bekas menteri kewangan..semua yg dia cakap berdasarkan fakta.. tak cukup dgn tu..dia kuarkan personal method nak turunkan harga minyak..n tak cepat melatah dgn pihak lawan yg ungkit perihal peribadi dia yg lelalu..

si shabery plak..banyak yang off topic..pointless..balik2 ungkit kisah yg dah lepas pasal anuar.. apasal laaa Pak Lah tak nak turun sendiri..nak gak tgk dia berdebat.. ni tak.. antar si Shabery nih.. pulak tu.. fakta yg dikeluarkan tu tak kuat langsung... balik2 ungkit pasal personal Datuk seri..ajak berarak di jalan la.. konsert laa.. aper laa... ungkit smua yg dah lepas2... lakar nama mahathir n hasmah di awan la...aiseyman...satu ayat yg tak leh blah "datuk anwar suka ambil kesempatan ke atas rakyat".. muahahah... gilo apo!!...

so..kesimpulannye...errr.. aku sendiri tak tahu ape kesimpulan kepada debat ni.. n aku pun tak braper tahu kenaper mesti debat ni di adakan... hahaha... sbb aku ni bukan la tau sangat pasal politik2 ni.. cuma agak kagum sikit dgn Datuk Seri daripada datuk shabery tu...hahaha...ntah la... aku tgk si shabery tu aku rasa nak tergelak lak... adeh deh deh... pemimpin2 BN semuanya bullshit!!!...(tapi mungkin ada yg baik).. masing2 nak boroikan perut masing2 je.. rakyat di ketepikan.. nak bermegah tak kena tempat...tok guru Nik Aziz jugak yang bagus!!!...