Rabu, 23 Julai 2008

Apollo Moon Landing Hoax



video kat atas ni tgh tunjuk mcm mana pembikinan video "manusia pertama jejak kaki ke bulan".. di ulang sekali lagi..pembikinan video..muahaha.. ok la..secara detailnya America dah mengaku yg rakyat dia yg pertama jejak kaki ke bulan pada 20 july 1969.. nama astronaut nye.. Niel Alden Armstrong..kemudian diikuti Buzz Aldrin..dorg gi sana dgn Apollo 11..so..baru2 ni..genap la 39 tahun rakyat america pertama jejakkan kaki ke bulan...

tapi citer ni semua mengarut..since tingkatan 1 aku dah dengar cerita ni...sumernya conspiracy.. Cikgu BM aku bersungguh2 kata America kaki kencing... dia kata..kat bulan mana ada oksigen ..then bendera tu pasal apa plak tegak?? tapi masa tu aku percayakan aje la..budak2 la kata kan.. ntah mcm mana,jalan2 kat youtube, skali terjumpa mende alah nih... hahaha... video paling kelakar lak aku rasa.. nak percaya atau tak...terpulang lah.. aku pun tak tahu sangat..mcm biasa.. nak tahu keterangan lebih lagi..sila la ke wikipedia erk..

* beraper banyak "f*ck" yang dia sebut dlm video ni pun aku tak tahu la..mcm bersungguh2 je(hahah).. nak tahu aper yg dorg borakkan tu..sila klik sini erk...