Khamis, 3 Julai 2008

3d desktop..*apdated*









** apdate entry 28/06/08 nye ...kasi tukar gambar je sbnrnye..ngeh ngeh ngeh....

har har har..besh siooll main dgn 3d desktop ni...mcm biasa..sejak aku mula giler mencari s/w yg besh2..skali terjumpa plak mende alah ni..uish..nampak sangat yg aku ni ketinggalan zaman.. ingatkan mende ni leh wat kat vista jerk...ngeh2..

lepas ni kalau nak pasang yg secret2 mcm teeet n tooott(positive pliss)...leh la guna mende alah ni..maklum la..kengkawan aku kan suka datang secara mengejut...so..kalau dorg nak pinjam kompiter...aku bukak laa face yg lain..so..tak de la dia tahu...muahaha....

besh..mmg besh..kewll habeeesss....ada 6 jenis bentuk desktop yg berlainan..kat atas tu aku kasi masuk 5 je..pas tu...dia ada 6 aper erk.. muka yang berlainan koot..hahaha..setiap muka tu boleh tukar2 wallpaper dan jugak icon..cenggitu alkisah nyee...