Jumaat, 11 Julai 2008

im FREE !!!....

11 Julai 2008

since masuk semester baru ni.. mcm mcm pulak dugaan yang aku terima.. kepala ni slalu sangat sakit...skrg ni pun tgh berdenyut2.. gusi aku yang sakit ni pun boleh ilang deria rasa nye gara2 kepala berdenyut nyut..rasa mcm nak hantuk je kepala ni kat dinding.. tapi tak pe la..smua ni ujian sbnr nye..bertahan!!! bertahan!!! waaa....tak tahaaann!!!! sob sob..

tadi ada berlaku sedikit pergaduhan dgn incik fakri.. geram punya pasal.. aku pun sengaja la letak status YM utk pomot diri..lebih kurang mcm ni la bunyik nye "im free..saper nak masuk line, sila emailkan no phone n gambar ke email aku..bla bla bla..."hahaha...bodoh betol aku..ye la...tgh marah punya pasal... stended la tu.. tak sangka plak dgn status tu, maka ramai lak yang menegur aku di YM..aku pun melayan la walaupun hati ini tgh sedih.. ada yg bertanya,kemudian dia lak cite masalah dia..ada yg cuba buat aku ketawa...ada yg buat lawak 'pandai' masa aku tgh sedih2 tu.. tapi tak kisah la..anggap je dorg try to make me hepi..

satu2nya email yang aku terima...dari sorg budak bertuah ni..aku anggap dia adik aku je.. nama dia incik hamdi...*sila klik pada gambar utk paparan yg lagi jelas...
tergelak jugak la aku baca email budak ni..spatutnye aku berterima kasih la kat dia.. aku tahu.. dia concern kat aku sbnrnya.. dia tak nak aku sedih2..muahaha...(buat andaian sendiri je)...

thanks to hamdi, liyunkom,sky_hanz,abg bulat,mohd danish, sekor housemate aku, kyms, oyen, itah.. walaupun korg buat lawak senghal time2 aku frust pun..atleast.. terbuang jugak masa2 sedih aku kat kengkorang..hahaha..

dah la..lepas ni nak baring2 layan movie..pas tu tido.. pala pun dah denyut2 ni.. esok harap2 boleh bangun dan lupakan semua2 nye..