Selasa, 29 April 2008

mcm2 ado!!!

dah lama plak rasa nyer tak meng'update' blog...dalam tempoh ni dah mcm2 jadi laa plak..

1st of all!!!...wish hepi belated anniversary kat diri sendiri n of coz to my musyuk...da only 1 i love..hahaha....bleeh dak camni?? 27hb april...genap setahun..tak sangka kan??hurmm..

ahad lepas gi klcc...ramai pulak yang aku jumpa...ct..bob...haaa...si bob...tetiba rasa rindu kat dia..warghh..aper kes...ni sbb aku terserempak dgn dia la ni..bergaya giler..tergoda aku..tapi ape je yang dia wat kat klcc tu erk...aku tak jeles dia jalan dgn pompuan..tapi aku terkesima..or terkujat..bila nampak dia..smcm ada instinct antara kita..wahhaha...tak leh blah betoi laa...

haa...citer pasal klcc..dis week aku bz sangat...gi mid valley...gi klcc...gi alamanda...kelas tak gi puuun..hahahah...kantoi..ntah la..buang tebiat rasa nyer...

ok la..bersambung lepas2 ni..ada hal sikit..muahahah...