Khamis, 17 April 2008

SUCK...

entry aku yg kedua utk mlm ni...

layan prasaan seketika...walaupun penat..ntah laa...hati aku kacau bilau..otak aku bercelaru..pada sape lagi yg aku nak luahkan....aku harapkan pada yg satu...tapi yg satu tu laa yg aku sakitkan ati dia..skrg dia dah marah aku...i need him.. :(

nak cite kat sini pun rasa mcm ape je lagi...ntah laa..biar je la aku pendam masalah aku ni... smua yg jadi ni smua nye salah aku..dari famili aku, sampai la pada si dia...hmmmm... kenaper la aku lahir kat dunia ni...org mcm aku ni tak layak langsung hidup kat dunia ni...so..tak de la mendatangkan masalah pada org lain..tak de la mainkan ati n prasaan org lain...hmmm...

tadi siang..smua org cari aku..tapi aku tak nak angkat telipon..ati aku sedey sgt...sakit sangat...even skrg ni pun..kalau boleh aku kata kan...aku menaip dlm tangisan...skali kak maya msg aku...dia marah2 kan aku...mmg mcm haram betoi...smua nak salah kan aku..sbb aku lawan cakap mama...sbb aku nak kan hak aku...sbb aku tunjuk protes...aku tak kisah kalau mama nak marah aku guna duit banyak...tapi kenaper perlu kaitkan dgn org lain...tak smua yg tahu masalah aku..yg dorg tahu..dorg salahkan aku...tapi hakikat nye..hal yg sebenarnyer...dorg tak tahu...

ntah laa...kan aku dah kata..hidup aku ni hanya mencipta masalah pada org...tak layak utk hidup... hmm...ntah laa..skrg ni org yg aku harapkan utk tumpang bahu utk menangis dah marahkan aku..dah larikan diri dari aku...msg aku tak di balas...

tapi tak pelaa...dah mmg salah aku..trasa nak bawak diri jaauhh dari keadaan ni...jaauuuh dari apa yg aku rasa skrg ni...ya Allah...sakit nyaaa!!!.. aku kena kuat...smua org nak marah aku..smua org salahkan aku...

*menghilangkan diri seketika..to encik fakri...im so sorry dgn ape yg dah syima buat... buang je la diri syima pembawa masalah ni... buat je la hidup baru..lepas ni tak kan ada org yg akan mainkan ati n perasaan awak lagi..syima tahu salah syima..im soo sorry...