Jumaat, 4 April 2008

muncul kembali

taraaa....

akhirnyer setelah beberapa hari tak dapat online..rupa2nyer aku boleh gak mengonline kan diri ari ni..hahahah...ni smua gara2 komputer aku merajuk dgn aku..banyak sangat gendang agak nye..ke...sbb terlebih bagi nafkah...kwang3..hahhaa

sejak tak dapat mengonlinekan diri ni..banyak lak cite2 yg tak braper nak besh di dengar...

yang pertama....pasal budak genius math dah jadi pelacur di negara org...uhh..tuh laa padahnye bila belajar di negara asing tanpa pegangan agama...aku dah tgk gambar dia...tapi kabur2 la tapi..boleh di percayai ke?? kemungkinan besar mungkin boleh koot...

yang kedua...pasal filem fitna...uhhuk..cilakak betoi si wilder... nasib baik le ko tu jauh...kalau tak sure aku tarik2 idung ko (bajet brani je)...dunia dah sampai ke akhir zaman...maka banyak pulak setan2 bertopeng kan manusia yg cuba utk menghina islam ni...

cerita berbaru dari aku...aku busy dengan gema 2008..bertemakan EVOLUSI PERSADA IRAMA...tahun ni agak lembab sikit penjualan tiket..antara faktor nye...sbb band yg hadir pada ari tuh..aduuhh...stiap tahun dorg dok jemput butterfingers..but then..tahun ni..nak kan pembaharuan...maka dorg jemput la si Spider ngan The Times...band Hujan masih dalam proses lagi...tak reply pun lagik...kita kasi tgk sikit poster,tiket n baju yg bakal aku dapat..jeng jeng jeng...


::poster Gema 2008::

:: tiket ::

::baju gema 2008::

tak besh betoi laa...ada ke plak kasi baju warna putih...tapi betoi gak...asyik2 itam je...tapi ape salah nye kasi warna pink ke...blue black ke..kan kan...purple ke...hahahah...saving betoi!!!