Selasa, 8 April 2008

lagi2 GEMA08

smlm tetiba tak dapat online..masing2 cot cet cot cet...bila line internet tetiba tak de connection.masing2 sibuk bertanya...bil dah bayar ke?? haaa..tu la pasal...bila org mintak bayar bil...masing2 lengah2 kan..PADAN MUKA...termasuk aku :s

tapi bukan di sebabkan kena potong ke ape...cuma server tm problem la kot...ntah laa...

cerita terbaru mengenai GEMA08...mengikut kata informer tak bergaji aku...HUJAN akan turut serta dalam GEMA08 kali ini...hurraayyy!!!...aper2 pun akan di kompem kan kemudian..sbb informer aku pun ada weng sikit kat otak dia..hahah.. harap2 penjualan tiket akan naik... buat masa ni, penjualan tiket mcm hampeh..aku takut..bila ada meeting akan datang..dorg akan salahkan biro promosi di mana aku salah seorg dari komiti nye....huwaaaa...mengapa diriku begini??!!

cerita terbaru mengenai aku lak... buat masa ni aku busy sesgt2 pasal mende alah ni... so.. mmg tak de cerita terbaru pun...hari2 buat mende yg sama...CT dah habis belajar bln ni...huwaaaa...JELES NYE...ini kerana dia dapat mentransfer kreditkan banyak subjek...aku bila nak bis??? ntah laa... harap2 tahun ni...aper2 pun...sama2 la kita menadah tangan dan berdoa utk aku yer...hehheh..

* parents mr toit aku gi umrah...mish my mr musyuk