Isnin, 7 April 2008

gAmBaR

tak tahu nak wat ape di pagi hari...so..aku up kan la gambar2 yg sempat aku copek dari hp akak2 aku tadi...owh...dorg datang cyber 1 mlm...tumpang tido..(dorg ingat rumah aku ni rumah tumpangan agak nye)..hahaha...

update terbaru pasal Gema...penjualan tiket still slow...dah buat promotion di sekitar cyber,putrajaya,shah alam... so..tungguuuuuu..(dah tak larat nak tunggu dah)..


1. Ewah wah wah...budak kecik ni le..sempat berposing depan kolam ikan..aiyark...tangan pegang ape tu???

2. Har har har(ada gaya gelak jahat dak)..aku berjaya mencopek keta dari shell kepunyaan anak buah aku...vroomm...vromm.. laarrriikk(oit syima!! kata nak tolak brgn Belanda).. gulp..

3. tgk gambar ni rasa nak tergelak.. ada gaya Tunku Abdul Rahman baru masuk sekolah dak?? songkok senget tuuuu...muahahah..
4.gaya seorg pemandu F1...muahaha...main peace2 ko erk haqim..geget pipi tembam tu kang...
5. dia seorg 'nerd'... muahaha
6. gambar bodoh2 je ni...bosan dok dlm keta.. :P7. aper yg tak kena ngan gambar ni erk??

itu lah saje gambar2 dari saya yer...kita kembali selepas ni...yooosshhh