Khamis, 1 Mei 2008

1 Mei..bfday musyuk...

sblm balik kg...kita update duluuuu...

dis week aku rasa mcm2 mende jadi...Liza dah pindah rumah...kemana pun tak tahu la...aku sebenarnye kesian kan dia...tapi tu la...dia yang tak kesian kan diri dia..harga diri dia terlampau murah...kalau nak di cerita kan kat sini...dah bermacam2 cerita aku dengar...tapi utk percaya tu..tak tahu la...sbb mcm2 cerita di dengar...mungkin si pencerita ni menokok tambah cerita...tapi yang pasti nye..mende tu dah pun terkantoi depan aku...aihhh...ape nak jadi la dgn bebudak skrg ni...elok la pun dia pindah...tak de la aku ber'subahat' dgn dia...nak wat pojek pun...diam diam sudah la..ngeh3(gelak jahat)

alhamdulillah...hubungan si own n ika dah kembali mcm dulu...kami dah mula hang out sesama..smlm utk pertama kali nye diorg keluar sesama...own pun dah mula fedup dgn perangai si liza...bukan dia je...aku rasa seisi rumah ni dah mula memanjatkan kesyukuran sbb liza tu keluar..

hari ni hari jadi 'laki' aku...nak di jadi kan cerita...hadiah yang sepatut nye di pos ke rumah dia trpaksa di hantar sendiri oleh aku..atas pertolongan housemate aku...si ika selaku pemandu dan si own selaku penyibuk..hahaha...pukul 11 lebih kami gerak ke rumah dia di seksyen 18...bertawakal la..dgn harapan takkan ada sesaper pun yg perasan...si ika n own menkaber line kan aku...senghal la bebudak ni..

tak lama lepas tu..dia msg aku...menandakan kotak tu dah berada di tangan dia...kira ok la tu...selamat..aper yang aku harap..sempena menyambut hari tua dia ni...smoga dia lebih matang..bertambah kasih sayang dia pada aku...n cepat dapat keje..hahhaa..sbb aku tak sabar nak nikah n kawin ngan dia...teeet...

okay la..jam pun dah kul 9.15...aku kena bertindak dgn pantas...barang pun tak pek lagi ni...lepak kat kg sampai ari ahad or ari isnin...(rasa tak sanggup nak balik lak)muahahah...