Selasa, 8 April 2008

*apdate* lagi2 GEMA2008

::Banner GEMA -updated-::


:: Hujan, The Times, Spider ::


Hurraay!!..akhirnye hujan dapat gak datang mengkecohkan MMU utk kali kedua... hmmm.. aku bukan la fanatik mana pun dgn HUJAN...setidak2nyer bergerak gak la tiket gema ni..tuh je la pun yg aku harap kan...kwang3...

masa aku booth tadi ada gaduh2 manja sikit dgn si niqie..ada ke patut dia halau aku ballik sbb aku tak suka HUJAN...banggang tahap bendul betoi la...dah la aku tgh penat...suka ati aku la nak kata aku minat hujan atau tak...eee..geram2...katok2 kapala dgn terompah baru tau...pas tu tau lak dia pujuk..ajak aku gi tgk org odition..kat seri kembangan...kul 12 am lak tu..apekejadah nye nak gi tgk org odition kul 12..baikla aku meng-audition-kan diri aku sendiri di atas katil...dgn slumber nye dia kuarkan kenyataan...syima!!! u have to go...jadi peneman aku!!.. spontan mulut aku tercakap "WAK LU"..dia pun gelak..aku nak marah pun tak jadi..hahaha...senget betoi la budak ni...

ekcheli bebudak ni bebudak biasa je...HI-COM banyak yg poyos2..yg dorg tahu..promosi tak lebat..dorg marah...tak bagi flyers..dorg marah...ingat bebudak under promotion biro ni tak de keje ke??.. dorg ada kelas..kami pun ada kelas...dorg ada esemen..kitorg pun ada esemen...sama2 laa dok promote..nak harapkan promotion biro je..tak dapat la...

dah la event nanti pun kena bertugas...ada yg kena jaga kat kaunter tiket..ada yg kena jaga pintu masuk..pintu keluar...HICOM ni plak...berebut2 nak jaga VIP entrance..hulk eleh..sabo je la..mana security biro??? bukan tu tugas dorg ke??eeee...geram2...kan dah penat..dah la..nak tido...kroooh krrooh..malas pikir....krooohhh krrrooohh...