Khamis, 17 April 2008

kemuncak GEMA08

alhamdulillah...tamat sudah GEMA08..smua berjalan dgn lancar...tiket pun berjalan dgn baik sekali di saat2 akhir..hasil dari kerja keras kami di saat2 akhir..pagi tadi pukul 11 aku dah sampai ke booth..sesampai2..dorg suruh amik t-shirt kat grand hall...

kul 11.30 aku,own,lena gi sekitar putrajaya...dari alamanda,sekolah putrajaya,foodcourt sekitar putrajaya...sampai la kul 3 ..then..lepak2 kejap..makan2 kejap...balik rumah..kul 5 gerak ke grand hall balik..tampal mana2 tempat yg perlu di tampal..siyes shit penat siooll...

lepas lepak2 tu..ternampak vokalis sofaz..dengan penuh bergaya nye dia datang ke meja promotion..salam2 dgn kami yg ada kat sana..warrghh..haram!! haram!!!..hahahahah...tapi bak kata org la kan..rejeki jgn di tolak...:P lepas lepak kat meja tiket...aku lepak kat pintu masuk...masa tuh dah mula ramai yg datang..sonok lak main chop2 tangan org ni..

masa tgah2 chop tuh...ternampak laa plak andy ...dia bawak anak dia..dia kata anak dia nak masuk..dah besau anak dia..dia bahasakan diri dia 'abang'..hahahah...pas tu HUJAN pun datang dengan geng2 nye...nampak encem lak vokalis hujan tu..wakaka..tergugat tergugat...senyum dia nampak mcm puas...mcm biasa rambut dia ala ala topi...tutup mata..hahaha...

dia datang betoi2 kat arah pintu...tutup muka dgn t-shirt..dekat giler dia dgn aku..uhh..malang nye kamera tak dapat berfungsi...binawe betoi...tak lama lepas tu..aku bertukar tugas dgn budak yg jaga pintu vip...tapi memandangkan dah ramai yg jaga kat situ...aku pun turun la balik..dan bersila dgn penuh slumber nye di hadapan screen besau...sampai la habis event tu aku masih bersila di situ..hahahah...aku penat!!!...

aper2 pun...atleast...GEMA08 ni jadi kenangan utk aku...walau pun tiket tak habis di jual..hahaha... GEMA08 gema yang terakhir...hurray!!!