Sabtu, 12 April 2008

hari yang membosankan

today is saturday..hoho...

bosan betoi la dok rumah seharian..tadi pagi gi kampus..tampal balik poster2 yg aku penah lekat sebelum2 ni..kena tanggal balik sbb tak de chop dari pihak Universiti.,,,uhh,.,.besh betoi wat keje dua kali...tapi ok la..sekurang2 nye dapat gak cuci2 mata tgk bebudak sekolah..ari ni ada event marching band...aku pun tak tahu laa...

bila tgk dedorg..tringat zaman2 aku masa sekolah dulu..mmg syiok habis laa..tapi ada gak masa yang paling tak besh ...masa aku tingkatan 2..cikgu letakkan aku dalam kelas no 5...padahal..dlm tingkatan aku layak masuk kelas pertama atau kedua...tapi benda ni bukan jadi pada aku saje la..kawan2 aku pun sama...hasila,sharida,jamilah,yong...ramai lagi la..mmg dat time rasa mcm loser...

bila tanya cikgu...cikgu cakap nak bagi seimbang...bukan la aku nak kata aku bagus sangat sampai tak layak utk masuk kelas hujung2 ni... tapi semangat aku lari la bila aku tahu aku di kelas yg corot...tapi ada hikmah nye jugak...sejak masuk kelas tu...aku ada semangat berlawan..antara aku,yong ngan sharida..slalu nye aku dgn sharida la berebut no 1 ngan 2...uhh..syiok giler laa...

masuk tingkatan 3..sistem yg mepek tu di hapus kan..aku kembali smula ke kelas yg pertama..yeeaayy!!..begitu la seterus nyer..sampai la tingkatan 4 dan 5..aku masuk sains 1...pasal tu aku di sekolah dulu mesra alam..kengkawan aku dari kelas pertama sampai la kelas hujung2...:D..

weee...rindu mereka2...rindu MGS!!!