Khamis, 6 Mac 2008

welkem home

taraaa....satu lagi kije gile yg aku dah buat...ngeh ngeh ngeh...

tepat pukul 5.25pagi.. aku dah kuar rumah bersama2 sahabat perjuangan aku...menjalankan satu misi rahsia...apakah?? misi menyekodeng..taraaaa!!!!..saper mangsa nye?? tak lain dan tak bukan...mr musyuk saya...encik fakri...hoye hoye!!!

plan awal yg di rancang, smua dah tunggang tebalik... ni smua gara2 keras kepala aku...kalau nak majuk pun, jgn tinggalkan keta!!! ingat tu!!!.. aku sendiri gak yg susah...tapi alhamdulillah laa.. oyen dgn baik ati telah menyediakan aku seekor kancil yg bakal di tunggangi utk ke klia...bukan aku je..malah kawan2 aku..ngeh ngeh ngeh..bertahan sungguh kancil ni..

so..sampai KLIA kul 6..dgn penuh semangat waja nye, aku telah memparking di bahagian line kuning...

"oyen..aku park kat sini je erk..pepagi ni mana ada traffic...slumber je la..ramai je yg park kat tepi2 ni..."kata syima...

oyen pun membalas " kalau dapat surat cinta, ko settle kan erk.."

itu adalah satu jawapan yg sungguh keji..tapi tak kisah le..masuk2 dlm..check flight dari frankfurt..mendarat pukul 6.40!! lepak kat luar..sampai kul 6.30..tergerak ati nak masuk...LANDED...yeaaayy!!! musyuk me dah slamat!! dgn penuh xcited nye, aku menepuk2 bahu si oyen...kami terus lepak betul2 kat pintu ketibaan...

7.00..bau dia pun tak de lagi..bebudak ni dah rimas..aku lagi la rimas.. tapi kami menghabiskan masa dgn menganyam ketupat pasal steward n stewardess...bukan dorg je yg jadi mangsa...passenger pun terkena skali..kuikuikui...mmg kaki menganyam ketupat sungguh...tapi bukan aku..hahahaha...

7 lebih...still tak de ape...tetiba terpandang makcik berbaju kuning...teeeett!!! ... tgk kali kedua..mmg lama gile aku usha.. harap2 makcik tu tak prasan... tangan oyen terus di capai...tarik keluar...kenapa tangan oyen erk?? ntah la..aku main sambar je..si nurul n kyms lepak kat dlm...skrg ni, saper yg nak skodeng sbnr nye?? aku ke, mereka?? tak aci betoi!!..

tak lama lepas tu..kuar la 2 org jejaka...fakri!!...dup dap dup dap...ohhh my musyuk!!!... kuar2 dari pintu, aku nampak dia mencari2...kan sweet kalau dia toleh2 je, aku ada kat tepi tuh...hmmm...he is so sweet.. masa dia senyum pada mak dia...aku nampak smua tu...dia peluk mak dia..waaa..nak laa jugaaaakkk!!!!....


kami tak boleh lelama..sbb masing2 tak tido...terus la gerak ke kereta..elok je sampai ke kereta...nampak abg traffic betoi2 kat belakang keta..hampeh nyiok sungguh!!! awat rajin sangat pepagi bagi surat cinta ni!!!!!....siap ajar aku lagi tuuuu...

"adik gi kat IPD Sepang..buat rayuan kat sana...spatutnye kena rm100...lepas rayuan dapat la rm30..." anep(abg polis)

"ooo...erk.. tak leh tarik balik erk??.. tapi tak pe la..thanks erk surat ni..ada lagi dak??.." hahaha.. niat aku gurau2 je...tetiba dia kasi bebetoi..mati aku..hahaha...

dah masuk sepang..musyuk me call..ingat nak jumpa...aku kesian kan kawan2 aku..kalau aku sesorg..kemungkinan besar aku patah balik koot...itu nama nye rejeki..tapi siyes..aku segan ngan mak dia...

dah sampai kat IPD Sepang...bapak2 polis lak banyak tanya..huhuhuh...tapi smuanyer besh2 belaka..hahahaha...sporting gilos..siap ada yg ajak bekfes lagi..hahaha...

maka berakhir la sbuah misi pengskodengan...yang berakhir dgn surat cinta..hahaha... my 1st summon..nak kena scan ni...later la...huhuhu...aper yg aku leh kata..TODAY IS ONE OF DA MOST EXCITING DAYS...