Isnin, 24 Mac 2008

wats wrong wit me??

sumthing wrong sumwhere...inside my OTAK.. :P

dunno y?? perhaps, deep inside my OTAK ada sikit sisa2 atau baki2 aku dgn 'org lama'..PERHAPS!!...or mungkin...got a lot of problem kebelakangan ni...problem ke?? uish!!! malas sgt2 nak ingat..sesungguhnya ianya adalah sesuatu yg sungguh menyeksa pangkal jantung ku..

im not a pretender...bkn nak lari dari smua masalah widout any solution...cuma aku tak nak disbbkan satu mende, kehidupan aku akan jadi tak besh..MACAM HARI NI....gosh!!..aku sbnrnya tak tahu apa yg aku nak dlm idup aku ni...kadang2..bila aku atur kehidupan aku.. apa yg aku plan tu...susah utk aku nak capai..xpecially dlm hubungan laaa...

b4 dis...dgn ma xbf..mcm2 gak la janji yg dah di buat..sama la gak dgn yg skrg ni.. cuma yg skrg ni lebih teliti plak..hahaha...at last..ape je yg aku dapat?? org akan kata..let bygones be bygones..i accept it..tapi kenape bila aku cuba nak bangkit smula.. ada halangan lain plak??..tension...ape je yg aku buat utk hidup ni..puaskan ati org..ati aku ni mcm mana pulak?? ..

aku tak tahu aku marahkan sape sbnrnya..hahahha...sbb smuanya dah bercampur aduk.. kacau bilau jadi nya.. pada sape aku nak lepaskan smua ni??..nak biarkan mende tu lalu pergi mcm tu je ke?? uhh..kalau mcm tu..senang sangat2 la..kalau stakt cerita pada org masalah kita...aku rasa..mende ni takkan settle... tapi mungkin ada sedikit kelegaan di situ...cuma mende tu tak kan kekal..esok2 dia akan datang balik...

arghhh!!! tension...tension..nak gi mandi di bawah shower la..*miss my mr musyuk*