Sabtu, 22 Mac 2008

problem oh problem...

hmmm....problem is masalah..masalah is problem..ahahahha...aku bermasalah atau aku ada masalah??hmmm...

bermasalahkah aku?? aku rasa aku tak bermasalah..cuma aku akan bermasalah bila masalah tu yg membuatkan aku bermasalah...hahaha..braper banyak masalah daa...

aku dalam mode kesakitan...sakit utk menepis ...hiark hiark...ape yg aku tepis pun aku tak tahu..hahaha...aku cuma nakkan sedikit ruang utk bernapas...sesak napas dah ni...pikir soal parents, esemen, exam... nasib baik aku tak bizikan diri aku dgn aktiviti di kampus...

mama!! i luv u..miss u... tapi kenaper ye?? kenaper ima tak dapat hak istimewa mcm kakak2 ku..huhuhu..sadis nya.. adakah krn aku ni bongsu?? so... ape kena mengena dgn bongsu?? atau... sbb lain yg buat mama jadi sorg yg pengongkong...

tapi sekurang2nya aku bersyukur sgt2... sbb my musyuk sgt memahami aku.. dia bg kata smgat pada aku... mulanya aku dah tak nampak apa yg bagusnya utk teruskan hubungan dgn musyuk me...tapi utk tinggalkan dia...NO WAY!!!... walaupun aku dah pun terlepas...heheh...

kawan2 virtual aku...kawan2 kampus aku...nurul...banyak sgt bg kata nasihat n smgat...yg pastiya skrg ni..jiwa aku lagi tenang tinggal di cyberjaya dari di ipoh...hmmm...sadis nya rasa diri ini!!!