Sabtu, 29 Mac 2008

rindu 'dia'

*reminder-book tshirt iu kat prison....*

baru sehari tak borak dgn musyuk me..dah rasa mcm sebulan tak contact lak..hahaha.. dia sorg je yg aku sayang...so..paham2 je la. :P

smlm 11th month anniversary me n my musyuk...tak de ape pun yg menarik..cuma kata2 ucapan yg cukup2 buat aku 'cair'.. mlm tuh banyak lak kata2 manja yg dia ucapkan pada aku...uhh..tobat aku takkan tinggalkan dia..hahahahah...kalau leh record...mmg dari awal2 aku record...

tadi ptg aku borak dgn atiqi n da geng...ada sorg kawan dia ni dah angau aku rasa..habis kat status dia tulis nama aku..hahaha...mula2 aku tgk..dia tulis "shima..(baby face)...wat sakit ati woo"..aku tak paham maksud dia...aku rasa aku tak sakitkan ati dia lak...haha..kali kedua lak dia tullis..."shima...wat a nice name ~poison~"... hahahah...suka!! suka!!... bangga siot...teeett...

uhhh...fakri!!! fakri!!!...fakri!!!.. dah dah..nak mimpi fakri lak..hahahahah.. KENAPA DIA TIDO AWAAAALLL!!! sian aku...tak ajak aku pun..msg pun tak de...huwaaa... :P