Selasa, 4 Mac 2008

never ending..

too many things happened lately...y huh??.. its really f**ked up...honestly, i hate this kind of situation..full of sadness,hatred,uncertainty..this is my first time i encountered such a f**ked up situation like this...

Ya Allah...i dun wanna be anak derhaka..tapi rasa mcm dah jadi je.. :( .. this situation is not conducive to talk too much...thats y..aku balik ke cyber...hope this is my right decision...hmmm.. i luv my mum.. miss her :( .. im sorry.. i didnt mean to resist my mum...

yang pastinye...aku nak bercuti...no matter wat da circumstances are....tapi di mana???

aku dah check email..my appeal letter was approved..yes...leh masuk hostel daaahh...atadi aku pack barang2..then, mintak tolong dari lola utk angkut brg2 aku..by next month...aku menetap di hostel..wat masa ni...aku berulang alik...masih ada barang2 yg tertinggal lagi...

*miss my musyuk...badan lemah..tido la plak...