Jumaat, 28 Mac 2008

midterm test...

tadi ada paper knowledge managemant...dah nama pun managemt..maka mmg sah sah la aku mmg cukup tak berkenan...walaupun aku ni datang dari famili busines n bercita2 nak menjadi businesswomen secara part time..hahaha...sapa la yg cipta subjek ni erk..ish ish ish...

seharian study..rasa bagai nak termuntah...dgn kepala berdenyut2..hampir stgh botol minyak cap kapak gak la aku curahkan kat muka ni..tapi bertahan...nak maintain pointer nye pasal...aku redah je laa...alhamdulillah...dalam 25 markah tu dah ada dlm tangan..over 60..dgn penuh kompiden nye...selebih nye aku ikut logik akal je..sbb banyak kes studi...hohoho...

balik2 try check MMLS...skali laoshi aku up esemen mandarin..submit ari ni...wooooo..kena buat karangan lak tu..ya Allah...balik2 dari exam ingat nak rest..skali kena siapkan esemen lak..aduuh...jam otak aku ni.. aku pun blasah je la..alhamdulillah...selesai jugak on time..hampir2 kul 12 aku submit...still ari yg sama jugak kan??..hahah

aku dah penat sangat2 ni..nak baring2..lek lek sementara tunggu encik musyuk saya msg2...tak ingat awek sungguh la dia ni..bz dgn kawan jeee... :P ... hari ni selangor menang ngan perak dlm pelawanan bola..isk isk isk..ni sah sah selangor bagi rasuah...kompem nye la.. :P