Rabu, 26 Mac 2008

aje2 update

kusut la..hari ni jadi mcm ari2 sblm ni...aku hanya perlu sedikit kesabaran dan kekuatan utk melaluinya... utk lupakan problem ni, aku rasa..tak akan... sbb mende ni akan berterusan walau mcm mana skali pun..aku penat sgt2!!!... lupakan problem aku utk seketika..esok aku ada mid term..

tadi dapat email dari lecturer aku...dia kata assignment aku di reject..demmit!!!.. tapi dia puji atas usaha aku..sbb boleh di kata kan hampir ke semua di reject..cuma aku nye esemen agak detail...aduuh...dia bagi masa utk buat...31 hb ni kena submit...eeee...tak suka betul2..

::front::

:: back ::
::front::
::back::
aku dapat email dari member aku di iu group...perghh..baju baru dah kuar...agak besh gak...aku suka baju muslimat tu...ada butterfly lagi..perghhh..suka suka...murah lak tu...baju lengan pendek baru rm21..ha ha ha..rembaaattt!!...