Rabu, 5 Mac 2008

arab+indonesia

kalau cina dgn india..kita panggey cindian..kalau arab dgn indonesia...arabsian?? hahahaha... kawan aku dah pun selamat di ijabkabulkan di puchong pagi tadi..dlm kul 8 lebih koot..dgn 2 kali lafaz dlm BM...dan sekali lafaz dlm arab..hahaha..baik cakap arab je terus..kuikuikui...tok kadi pun slow sgt le..

mlm tadi aku gi rumah budak pompuan ni..dia tinggal sesorg je dlm bilik..laki dia leh lak gi jamuan makan..chait...kureng adab sungguh..kami2 (liza,syima,own) ditugaskan utk menjahanamkan muka si pengantin perempuan..sempena 'mlm pertama'...hahahaha..cian budak tu terkena ngan si syengal own..

tapi laki dia sempat la gak anta makanan kat rumah...tuh dia..nasi setalam..ayam seekor,kambing sikit...perghh..gile lee...aku tgk terus2 jadi kenyang...hahahahah...ni manusia yg makan ke, jin yg makan...ekcheli ni pengalaman pertama aku makan nasi dlm talam :D... stakat tgk kat tv tuh, slalu lee...

pengalaman pertama jadi mak andam...assisstant la tapi..hahaha.. tapi aku masih dlm kemusykilan lagi..kenaper laa dorg2 ni kawin antara dorg je...hmm...dah le...penat dah...sok nak anta barang2 ke hostel...cuma tinggalkan komputer je lagi...haku dah ngantuk...nyum nyum nyum...