Khamis, 20 Disember 2007

my ex-bf's befday

ohho...ari emosi aku telah bermula..19hb december my ex-boi nya bf..tringat dulu kata2 dia.. dia sayangkan aku n will never ever cari lain..n dia kata...jodoh dia hanyala utk aku???.. see!!! kata2 ni la yg my musyuk pernah cakap pada aku....thats y aku takut sangat kalau stiap apa yang musyuk aku katakan akan jadi sebaliknya...uhhh...sakitnya rasa...

citer pasal my ex-boi...aku mungkin tak ceritakan sangat pasal my ex-boi..sbb aku rasa mende ni..USELESS...lagipun aku dah ada yg lebih memahami aku skrg..nak di jadikan cerita...aku tak pasti sama ada ni adalah satu konspirasi ataupun kebetulan ataupun aper2 daa...yang pastinya...my ex-boi skrg ni bercinta ngan housemate baru aku!!!!... wat da hell is dis... bak kata musyuk aku..bukannya dia tak tahu yg aku nye rumah..bukannya dia tak tahu yg gf dia skrg ni serumah dgn aku!!!.. eeeee...ape smua ni???

mula2 dapat tahu masa mlm befday aku...aku ternampak kereta dia..n aku pasti yg dalam tu adalah dia...tapi kenapa mesti dgn sal???...sakit sangat2 bila dapat tahu hal yang sebenar..menitik gak la air mata aku ni...walaupun dah di cuba bertahan...

bila dah menitik air mata..baru tringat...smuani cuma merugi kan laaa...so...aku cuba tabahkan aku aku...hmmm...hope ...everything is okay n he will be hepi 4ever n ever n ever braper puluh banyak ever pun tak kisah laaa..

~mood sedih seketika~