Isnin, 17 Disember 2007

aku bosan laaarrr

tadi si ahmed call...ajak kuar lagi..sbb dia tak de kelas dah..aku pun mcm malas2 je..yer ar..kuar dgn foreigner ni lain sikit..org tgk kita mcm kita ni bersalah je... so..tgh bosan2 tu..aku try la masuk mana mana site yg boleh buat duit..tiba2 rasa mcm tringin sangat nak pegang duit sendiri..sampai bila nak pakai duit mak ayah aku kan?.. kalau sempit2 skrg ni, ada gak backup..tak yah la mintak2 kat ayah aku..aku pun segan gak...

so..ada la satu ni..buat duit melalui friendster ngan myspace...dgn cara anta komen n bulletin je..yer ke ni??.. aku bukan aper...kurang sikit caya nya...cas yg dikenakan cuma rm10..ada satu ni lak..rm30..part tyme keje..namanya..response2u..kalau tak silap..eee..rambang mata aku..tapi leh caya ke smua ni??..

lupakan pasal duit..tadi aku bukak laa laci2 aku yg jarang aku bukak..skali terjumpa laa handset2 aku...yg buruk2 la tapi...
aper laa yang aku nak buat dgn hp2 ni erk...nak buang sayang...leh guna lagi...haih...pembaziran sungguh!!