Khamis, 13 Disember 2007

Hitman vs The Golden Compass and da present

haaa...kedua2 citer ni sbnrnya citer yg aku nak gi tgk masa mlm countdown befday aku..lupa lak nak citer kat entry atas tu...last2...kami2 smua tgk citer the golden compass memandangkan hitman tu dah tak fresh dah..hahaha...meh nak up sikit gambar dia...


uih...kerusi penuh...terpaksa berpecah 5,2...panggung penuh beb..wah wah wah...tapi citer dia mmg besh...4 stars for dis movie...nak tahu camne citer nyer...tgk sendiri..wkakak...

nak tambah lagi satu citer....pagi tadi...dlm kul 11 lebih..aku dapat panggilan dari cina...dia sebut nama aku...terkejut gak mulanya..camne lak dia tahu..skali dia kata..dia dari kedai bunga..nak anta bunga...haaa?? bila plak aku tempah bunga ni..aku pun senyap je laa..tak lama lepas tuh..bunga bersama choc ferrero rocher dah ada di tangan aku...jeng jeng jeng...up sikit gambo...


cenggini laa rupanya sedozen bunga ros merah bersama 16 ketoi choc ferrero roche...feveret aku sangat ni...n di tambah sekeping kertas keras bersama2 dgn ucapan yg betol2 buat aku hepi sangat2...antaranya berbunyik begini ...

Happy 22th Birthday sayangku Maizatul Syima! Abang doakan semoga sayang sihat walafiat,panjang umur, di murahkan rezeki dan bahagia sentiasa!! dan yang paling penting sekali,semoga impian kita berdua utk bersama tercapai, InsyaAllah...

# cant stop thinking of you! U continually come to mind, no matter the day or time, despite reason and rhyme..Baby, I LOVE U SO MUCH!

aduh aduh...cair kejap aku...i love u too my dear :P thanks for da present...aku betoi2 bahagia sangat2 dgn dia..weee...