Jumaat, 28 Disember 2007

Doa utk kekasihku Fakri!!!!!

Kudatang pada-Mu, ya Allah
Dengan doa yang tiada henti
Sujud untuk sebuah harapan
Akan hadirnya seorang yg bergelar lelaki

Kini, kudatang dengan sujud dan syukur yang tiada henti
Kiranya Engkau telah menjawab doaku
Untuk hadirnya seorg lelaki yg bernama fakri
Yang kelak akan bersama denganku

ya Allah, sujud syukur kehadratMu
Aku kini bahagia disisinya
engkau satukan la hati aku dan fakri
agar dapat terus hidup bersama hingga akhir nyawa

Aku mengasihinya ,yaAllah
Maka aku memohon dgn rendah hati
agar dapat di panjangkan usia
untuk menikmati kebahagiaan bersama dia

janganla hendaknya ada sesuatu
yang menghancurkan hubungan ini
kerana aku mengasihinya..
aku mengasihinya, ya Allah

aku bersyukur dgn kebahagian yg Engkau berikan
Kau kabulkan la permintaan aku ya Allah
sesungguhnya hanya kepadaMu tempat aku bermohon
Amin Ya Rabb al a'lamin...


p/s- smuanya dari hati..tak de unsur tiru meniru di sini!!!