Jumaat, 28 Disember 2007

hepi 8th month anniversary!!!!

27hb april bermula smuanyer...

aduh!!!...lupa lagi laa...kenaper la aku ni??..nak kata sibuk..tak sibuk mana pun..tapi asyik lupa je...tu pun my mr musyuk yang tegur...syima!!! wakeup laaa...

bangun2 tido smlm...aku baca msg dari mr musyuk aku...wish hepi anniversary...tepuk dahi aku..aduhhh...lupa utk kali yg keberapa pun tak tahu laa...missed call dari dia...msg dari bablu..smua aku tak sedar...tido mati agaknye...hmmm..penat mungkin...(ye ke??)

tadi aku kuar dgn my uncle...bosan...tak banyak cakap...cuma kadang2 bila bersore je..sure nak gaduh2..kenaper erk???totally beza dgn sblm2 ni..tak kisah la..sape dia pun...bukannya bf aku!!!

balik dlm kul 11 lebih...ma musyuk lak tak de..kuar dgn kengkawan dia...adakah ini dinamakan pembalasan??? harap musyuk aku tak dera aku...esok nak balik ipoh...mungkin jarang online..betoi kata mr musyuk aku..kita makin berjauh sejak dua menjak ni..hmm..smua sbb aku ke?? mungkin gak!!!..padan muka aku...

aku rindu sangat2 dgn dia pada saat ni...mana dia ni??? seharian aku dapat msg dari bablu!!.. suka sangat panggey aku sexy grandma...sexy ke aku?? tak dapek laaa... rimas lak aku bila dapat msg dari bablu ni...ye laa...ayat yg dia kuarkan...jiwang bangat!! aku takut tercair jee.. kalau laa musyuk aku mcm tu..pheww..tak pandang laki lain dah!! sebelah mata pun aku tak pandang..hahahaha

musyuuuukkkk!!!! balik laa awal!!!...rindu nye rasa!!!...mata dah ngantuk2 dah ni..aduh..bertahan!!!!....