Khamis, 13 Disember 2007

im too cute to be 22

hahaha...title ni tak leh blah laa..hahaha...

ok ok..hari2 asyik merepek je aku ni.. Thanks to everyone who wished me on dis happy happy day!! n xpecially to every single person yg telah meng'kidnap' dan melemparkan tepung ke muka aku yg comey ni...ish.. tak pueh ati betoi...


tapi sebagai balasan...dorg telah pun memberi aku sebotol perfume Chanel utk aku..thanks guys...wlaupun aku tak braper suka bau dia..tapi di sebabkan org yg bagi...aku terima dgn tangan yang terbuka dan kaki yg tertutup...mlm tuh sgala perbelanjaan aku di tanggung oleh mereka2... hahaha..kalau tahu tak yah berat2 nak bawak purse...


balik2 je dari kena kidnap tu...terus bermsg2 dgn Mr Musyuk aku...kebetulan dia tak kerja mlm ni...hahaha...aku tepon boss dia cakap german...suruh kasi cuti mlm ni..hahahah..besh besh...(mcm iyer2 je)..so..dia tepon aku...agak lama...mmg lama la pun...hampir masuk 2 jam stgh gak kot..ish ish ish...abis duit dia tepon aku saja...tapi tape..tu yg buat aku makin erk erk dgn dia..hahaha...