Rabu, 5 Disember 2007

ma new 20" widescreen monitor



~mucha menyorokkan diri..ece ce ce~












~mucha bergayut dan tersepit~
















~ aiyork...bapak mucha d return...tiut dak?..~


dah dah...mepek je keje aku ni...cuma nak buat ingatan utk diri aku...tarikh lahir monitor aku ni pada 5 nov 2007 bersamaan hari rabu..aku gi ngan skandal aku ke Low Yatt..saper yg jadi mangsa??? bapak akuuu jugak!! hahahaha..maap yer paakkk!!!lain lain kali, ima buat lagi...ngeh ngeh ngeh....bila dah guna monitor ni..tetiba rasa nak beli yang 24" nyer lak..hahahah... melampau2 lak gaya nyer erk...tapi tak pe la..bak kata Mr Musyuk me, kita sambar subwoofer dulu...altec lansing 5.1...haa..ingat!! ingat!!..sem depan leh sambar...wakakak.. monitor ni jenama BenQ...cap ayam je weh...dgn harga..rm692...ikutkan dia kasi 67+ koot...tapi sbb pakai kedit kad..paham2 je la..aduihh...bapak ku!!!!