Jumaat, 7 Disember 2007

my dear musyuk yang masyam...

smlm berborak dgn my musyuk...mcm biasa laa...stiap ari ada masa kami bersama...then..nak di jadi kan cerita...aku termerajuk la dgn dia seminit dua..hahahaha..actly mende tu tak de kesan pun kalau org lain yang cakap...tapi bila my mr musyuk yang cakap, aku jadi sakit ati gak..hahahaha...

ini berkaitan berwebcam dgn capik..mr musyuk me dia berpikir secara songsang lak...so...aku pun buat2 la merajuk...actly aku jarang merajuk dgn dia..sbb tak de point aku nak merajuk..dia jaga aku dgn baik sangat2...almost perfect laa...heheh...so...bangun2 tido..aku dapat satu link ni dari my musyuk....try bukak, skali mende ni yang kuar...layaaannn....



hari trasa berbunga..dats my musyuk...everytime ada trasa ati sikit...dia rajin buat satu video utk aku..hahaha..aduuhh..camne laa aku tak slalu cair dgn dia...luv him too much...nak taaweeeenn!!!...