Ahad, 11 Mei 2008

Epi Mother's Day..

miss my mum soo much..

seingat aku la...masa aku kecik2 dulu..mak aku slalu bebel kat aku...jadi la manusia sikit!..jgn malas sgt..pot pet chot chet..mcm mcm laa.. asal ada wat silap je..sure kena bebel..sampai pernah satu ketika aku cuba utk protes...tulis ketidakpuasan hati pada kertas..lepas tu letak atas meja study dlm bilik aku..dgn harapan mama aku baca...kelakar kan..

tapi tu semuanyer dah berlalu...skrg mama aku tak bebel2 mcm dulu dah... skrg ni banyak menasihati aku lak...n now i realize...stiap bebelan mama aku tu ada guna nya... mungkin sbb bebelan mama aku tu jugak, aku jadi manusia..hahahha...

tadi mama call...dlm pukul 5...tgh sedap bergosip..skali mama kata ada org datang rumah...aku pun mcm dah agak dah...sbb kak maya n aku ada agenda kami..surpriseeee!!! hahaha...aku pun suruh la mama tgk saper yang datang...

5 min selepas itu..

mama aku call.. mula2nya dia gelak..tak lama lepas tu dia jadi sebak dan terus bergetar sore..adeehh.. aku cukup tak suka la dengar mama aku nangis..secara otomatik mata aku pun berair...org nak bagi dia suka..dia nangis2 lak..mama ku oh mama ku..

"THANK U FOR LOVING ME"

Pesanan dari penaja-sayangi la ibu anda sementara mereka masih ada...cheeewah..