Rabu, 21 Mei 2008

sempurna=perfecto...

Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat diriku akan slalu memujimu

Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Reff:
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

ntah kenaper lagu ni je yang main kat kepala otak aku ni..walaupun tak hapal lirik... tapi aku masih ingat2 lagi rentak2 dia...hahahah...secara tak langsung..buat aku teringat pada 'dia'... satu2nya org yang aku sayang....saper lagi kalau bukan encik muhamad fakri...

setahun lebih dah hubungan kita...Ya Allah...tak tahu mcm mana aku nak cakap...aku terlalu sayangkan dia... terlampau kasih kan dia..terlampau rindukan dia...dah tak de mende yang aku nak cari dalam hidup ni dah...melainkan terus hidup bersama org yang aku sayang..

berdoa dan berharap sangat..moga aper yang di hajati di makbulkan tuhan...amiinn...

*ari ni genap arwah chor meninggal dunia..dah braper tahun erk??4 thn koot...al-Fatihah...

dah dah...nak tido kejap...sat gi ada exam..dapat tido sejam dua pun jadi la...moga diprmudahkan segala urusan aku...amiiinn...