Selasa, 27 Mei 2008

water screen + citrawarna de putrajaya

dah lama tak mengapdatekan blog ni...bz dgn kehidupan la org kata..23hb balik ipoh sekejap... paksu sblh ayah meninggal...then..balik sini balik utk sehari dua..esok dah nak balik ipoh dah..cuti 3 minggu..yeeaayyy...

so..sblm balik tu...nak apdate la memana yang patut...ni nak up kan sikit gambar2 masa aku tgk water screen kat putrajaya..water screen ni mcm imbasan cahaya dari projektor..yang di pancarkan kepada air tu..lebih kurang laa...gambar tak braper besh..sbb datang dari kamera yang mmg tak besh.. hahaha...dan aku bukan la manusia yang suka jadikan sesuatu mende tu looks good...as long as..boleh nampak...thats all..hahaha


water screen ni bermula 15hb mei ari tuh..sampai la 31 mei ni..stiap malam..pukul 9 dan pukul 10...kat bawah ni plak..citrawarna kat putrajaya...tak banyak gambar yg dapat di amik..memandangkan aku lambat sampai..hoho..tapi yang paling besh skali...aku datang2 je..terus ada fireworks..mmg besh giler...terasa seperti tetamu istimewa lak..muehehe


gambar2 semasa citrawarna ini bukanlah gambar yang aku hamek..ngeh ngeh ngeh...almaklum la..aku kan datang lewat..aper2 pun..mmg besh giler citrawarna ni rupa nyer....tahun depan insyaAllah mesti n wajib datang!!!...