Isnin, 13 Oktober 2008

welkem bek[lepas raya]!!!

weee.. setelah hampir 2 minggu raya...kini baru la aku muncul...kalau di kira2..hampir sebulan gak la aku mendiamkan diri...pueh giler bercuti kali nih...

entri aku kali ni tak de banyak yang nak di cerita kan..skrg ni aku masih sibuk beraya di rumah kawan2 sekitar lembah klang...nak mintak maap...maklum la..kadang2 kita tak perasan yang kita ni mengata org tu..so...tuh la gunanya mintak maap zahir dan batin!!..

sekembalinya aku ke cyberjaya...aku telah dikejutkan dgn sejambak bunga dan 2 ketol binatang warna pink n ijau...tuh la untungnya kalau merajuk2 ni...ekcheli aku bukan la majuk..saje je nak uji[ayat suci sikit]... hahah.. cayunk mr musyuk aku sangat2!!(baru mintak maap pastu aku buat perangai balik..hahahah...sorry ye sayang!! nak manja2 je sbrnya :P)



agak terkejut sangat2..mana tak nya... kalau nak di ikutkan...anniversary kita jauh lagi..tup2..dapat plak bunga..wee...hati aku pun berbunga2@bangga la..ngeh3...saje kasi kengkawan jeles..itu mmg hobi aku...dah la..nak mandi dulu la...thanks to mr musyuk...lav u much!!!