Isnin, 20 Oktober 2008

:: Seharian di Kuala Lumpur ::

penat nya menggunting rambut org!!!..patah pinggang aku..mcm la aku ni pandai gunting rambut...skali rambut senget daaa...muahaha..padan muka..(ada unsur2 membalas dendam)..

Smlm lepak ke KL..aku,yanie,zaha,adam,zati ... plan awal nak ke pasar tani shah alam.. tapi mcm biasa la..masing2 suka buat taik..cakap kul 8 nak kuar..skali kul 10 gak gerak..so..tak jadi la gi ke pasar tani tuh...berbara betul.. nak tunggu dorg bangun tido punya pasal, aku siap boleh menyapu rumah..buang sampah yang dah berulat2 n basuh baju lagi..kalau nak tahu, rumah aku ni adalah salah satu rumah yg layak menjadi johan penternak ulat sampah peringkat dunia...pasal tu aku suka berkasut di dalam rumah..kasut rumah la tapi..aiihh..susah la nak cerita..

sampai ke kl..kami jejalan kat low yatt.. agak lama gak la kami di sana..mencari bebarang..aku cuma beli usb port tu je....niat asal nak beli tv card la..bli kasut kat klcc la..sumer aku tak beli..tak de mood nak membeli belah plak..padahal aku dah kuar duit dah..

lepas lepak low yatt..terus ke klcc..layan movie..citer soul's code..thai movie koot..aku kalau bab2 bahasa ni..aku kurang fasih sikit..jepun aku leh kata korea...thai aku leh kata india..muahaha...
nak kata seram sangat tak de la..nak kata besh sgt pun..tak gak...2.5stars la kot..tapi besh la sikit dari mana2 cite thai yg penah aku tgk..

k la..nak lepak2 jap...perut dah mula trasa lapar lak..bertahan!!! baring2 jap...